torsdag 30 april 2009

Soligt....

...men jag känner ingen som helst glädje idag...!
Känner mig bara så tom...nedstämd och lite lessen...!
Förmodligen kommer det efter dom senaste turbulenta dagarna!
Funderar på Hur jag ska lösa detta!


Jag har iaf tagit tag i baksidan på huset.
Den lägenheten som jag hyr ligger på markplan och är egentligen min lilla oas av stillhet...
Jag vill ju att det ska vara så iaf.

Nu var det ju så att det var lite bråkigt med min son och en annan grabb på gården, gällande vad man skriver om och till varandra på tex "Bilddagboken".
Det slutade iaf med att jag fick ett ägg kastat på mitt vardagsrumsfönster. Det var nyputsat och altanen var nystädad...JÄVLAR vad jag blev arg!
Jag krävde väl som minst att NÅN skulle städa!!!
Men nu har jag väntat i 2 veckor och nu har jag fått nog, så nu är det gjort...

* ** * ** * ** * ** * ** *

Just Nu sitter jag ensam, äter gårdagens rester av Amerikanska makaroner...
Junior hade turen att få följa sin kompis till hans pappa idag, han ska väl ha hämtning senare ikväll när alla aktiviteter är avklarade.
I morgon åker han till pappan...
Trist avslutning på veckan...


So Long

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skickar lite stärkande kramar till dej! Hoppas du känner dej bättre till mods.
Må så gott o sköt om dej1 Kram //mini

www.mariekjerulf.blogg.se

**Maria** sa...

Tacktack gumman! Kram på Dig...