fredag 17 april 2009

Rörigt värre :)

Ja, så kan de bli när man ska hinna en massa!

Packa hade jag ju Inte gjort, tokigt av mig...
Tänkte jag skulle ha raggat skjuts till resecentrum så bilen inte behöver stå där över hela helgen. Det känns lite oroligt, men fick en genialisk idé om att jag kanske kan be nån hämta hem den senare idag istället...kanske går :)

Junior åker som sagt till pappa idag, han ska visst hjälpa honom dela ut företagsblad till hushållen runtomkring här där vi bor och han kunde väl vänta sig en liten belöning...antar jag!

Zannah försökte jag väcka, ville låna hennes väska, å de gick ju bra :)
Hennes handväska är så perfekt när man åker bort på kurs, den rymmer massor.
Men måste nog köpa mig en egen ;)

Nä, nu ska jag fortsätta.

Ha en skön helg,
själv ska jag ju "gräva i hjärnan" :)

Hasta L V

Inga kommentarer: