torsdag 16 april 2009

Fortsättning...

Ja, sonen har efter tfn. samtal med sin pappa, bestämt sig för att han ska åka dit iaf!
Jag hoppas det löser sig och går så bra det kan.

Just nu känner jag mig lite trött o rörig i huvet...

Jag skjutsade upp junior på fotbollsträning och själv tog jag en lååång promenad med hundarna, tog med grannens söta plutt-hund också och det gick hur bra som helst :)
Funderade om jag skulle göra det till en vana när sonen tränar, att jag tar en promenad-runda....och kanske kan smyga med lilla "A" också :)

Morgondagen innehåller en del att göra Innan jag sticker. Jag måste hinna på apoteket o kolla om jag fick min medicin, skicka ansökan till juniors nya skola, borsta hundarna, hämta biljetterna...
Å jag måste Packa!!! =0

Men jag längtar faktiskt, det är så härligt att vara därborta.
Vi diskuterar ju en hel del och kliver in på djupet på sig själv...sånt känns när man kommer hem!

Jag har en liten "affärsplan" på G...eller egentligen så har jag några saker jag vill sätta ihop och det kommer nog att resultera i att jag får så lov att starta det där "företaget" jag så gärna vill ha...

Men NU, måste jag nog ta och lägga mig...

Hasta L V
and
Take care

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej hopp.. hoppas allt är bra med dig.. tänker på dig ofta.. !! Hoppas att vi ses snart igen..! Kramar Eliza m grabbarna