fredag 1 maj 2009

Kärlek...

Tid,
Vilja,
Ett Hem,
Engagemang,
Mat varje dag,
Rena kläder,

...Det är det Enda jag har att erbjuda mitt barn!

Men...
Pappan kan erbjuda Pengar...

Så, här står vi och harvar på!

Dom manipulerar o hotar och det gör mig så himla lessen...
-Kommer du inte så får du aldrig några mera pengar o du får inte komma hit nå mera!
Han vet att det inte är bara Hot, såhär gjorde dom med hans "halv"-storasyster och hon har i dagsläget inte varit där på fem år!
Vad har han som 12-åring att sätta emot det???
Inget, han älskar sin pappa och saknar honom.
Därför blir jag så arg på sättet dom hanterar detta på...
Det är ofta därför han och jag också blir osams Innan han åker,mönstret är likadant...
Som om det är lättare att åka ifrån mig om vi är osams än om vi skulle vara sams...
Finns inget som skulle kännas skönare än att han känner sån trygghet att han verkligen förstår att det är okej att åka...

Min son ska få stödfamilj pga att det är stökigt, för att vuxna människor inte kan bete sig vuxet och moget.

Men, här sitter jag nu...
Ensam, arg, lessen och ingen att prata med.
Med en son som precis åkt till pappan, och Vi två som skildes som ovänner åter igen...

Nu måste jag ta en paus,
hundarna behöver ut.

Hasta L V

Inga kommentarer: