fredag 10 april 2009

Solen skiner...

Hoppas det blir lite värme också, jag vill ha lite riktig vår innan sommaren kommer.

Här har det varit ett litet mindre sovsällskap inatt...
Junior hade några kompisar som sov över. Dom fick belägra vardagsrummet och kolla på film o ha de lite trevligt. Själv så satt jag i mitt sovrum o kolla lite på tv, jag har ju även min dator där, fast de ska man Inte egentligen...Men just nu har jag inte gjort färdigt platsen för den, men jag ska, så småningom :)

Snart kommer nog en vän som vill ha lite kaffe också, undras om det går att sitta ute på altanen i solen...Märklig himmel, soldisigt liksom...

Ha de!


** ** ** ** ** ** ** ** ** **

"Mycket kan göras här i världen
om man Inte fäster sig alltför mycket
vid Vem som får äran"

"Jesuitisk sentens"

Inga kommentarer: