torsdag 2 april 2009

Ja, nu hoppas jag det blir nåt bra av det här...

Idag ringde min sons klassföreståndare och berättade att dom två haft ett samtal direkt på morgonen. Hon hade berättat att jag pratat med henne och undrade om inte han kunde berätta med egna ord om det som varit.
Han gjorde så och efteråt fick han berätta samma sak för en specialresurs som finns på skolan för just den andra grabbens skull...
Så nu är detta verkligen satt i rullning. Vi ska ha möte nästa onsdag, jag o junior, den andra killen o hans mamma, (killarnas pappor om det finns intresse för de) båda klassföreståndarna, den andra killens båda två resurspersonal och dessutom kommer det en polis som ska vara med...!!!

En polis!!!!

Varför då, dom går i klass 5 och 6 dom här killarna!!!

Det berodde på den andra killen, tydligen....Jag förstår ingenting!!!

Jag har dessutom, som en förberedelse, hört mig för hos kommunen om en handlingsplan för mobbingsituationer.
Jag vill vara lite steget före känner jag!

God Kväll!

1 kommentar:

mini sa...

Du är en toppenmamma!!
ur allt jobbigt kommer något gott!
kram kram