torsdag 9 april 2009

Men varför...?

Vaknade kl FEM!
Kom på att min bil står kvar på ena sidan av huset, på en Mindre bra parkeringsplats *faaen*
De var meningen att jag skulle flytta den när jag tog sista kissrundan med hundarna...Men de gjorde jag Inte, de regnade ju så vi tog bara en kort kort promenad...

Jag flyttar den senare!


** ** ** ** ** ** ** ** ** **

Jag ska ju iväg o få akupunktur igen, en ny "kur". Det har värkt så vansinnigt i den där "hälsporren" och i benet i ca 4 veckor igen + att den där fibromyalgin har varit jävligt aktiv under den här tiden också. Jag tycker att jag brukar kunna handskas med den på ett bättre sätt.
Jag har dessutom kontakta "min" naprapat igen, han gör underverk när han mobiliserar o fixar med mina problemområden.
Jag äter en speciell medicin för den här smärtan, funderar om det är dags att öka doseringen...!
Ska ta kontakt med min husläkare, för det här är varken kul eller hälsosamt :(

Eller...!
Så ska jag anamma det jag lär Mig under utbildningen...
Meditation och lite yoga, tål att funderas på!
Äh, jag vet vad jag har för behov och det är inte alltid lätt att genomföra *that's life for now*

** ** ** ** ** ** ** ** ** **

"Glädje är
att se livet

genom en Solstråle"

"Carmen Sylva"

Inga kommentarer: