fredag 31 juli 2009

Jaha...

...Då var man ensam med djuren ikväll då :)
Det blir väl till o ta ett skönt bad o sen kolla på TV lite, är redan trött...igen!!!

<3 jobbar natt, slutar 8 imorgonbitti...
Tänk om jag blir väckt med en kaffe på säng o en skön morronkram, de ni ;)
...Fantisera får man väl :)

Jag har precis ätit lite och kommit ihåg att föra dagbok över vad jag äter, vilka tider och måendet efteråt. Det var dietistens rekomendationer igår när vi pratade, jag ska göra såhär i några dagar och sen mejla över det till henne och efter det tar vi allt på tfn igen!
Jag måste ju få nån ordning på det här även om det tar sin lilla tid.
Det är ofta så jobbigt med måendet och tröttheten, jag kan verkligen somna Hur o När som helst. Det gör ju att det finns en hel del saker som jag avstår ifrån för att jag inte har nån ork och är rädd att somna...

Jag har iaf varit och spanat in en present idag, till en go vän som fyller år inom några dagar.
Vi var in i en liten hemtrevlig butik nere vid ett av gathörnen, gissa o döm om min förvåning när jag hittade "Den presenten"...den liksom Hoppade på mig bara, jag hoppas hon blir glad för den!
KramarOm henne i förbifarten...

Nä, nu är det dags för annat en stund,
Kram på Er

Hasta L V...

1 kommentar:

marie sa...

MÅSTE ses snart!!!!!
Grattis till kärleken! Kramar//mini