tisdag 21 juli 2009

God Morgon!

Här var vi uppe med tuppen, till o med före.
Hundarna ville ut redan vi 6 imorse, lite tidigt, men är man nödig så är man...

När vi kom hem så hade jag funderingar på kaffe i sängen Men slocknade :)
Sov till 9.30, upp-o-hoppa bara...fixade med lite papper och plockade reda på disken...
Hundarna fick lite käk också.

Så nu sitter jag här o slappar i soffan...ska fixa kaffe strax - sugen på en härlig latte ;)

Tittar ut,
Ingen sol idag heller...
:/

Jag har kramlängtan idag...
Tänk Om det är så att Du kan komma till mig idag, då du ;)
Det känns sådär härligt i magen...inte nån oro, Du vet vad jag menar!

Nu puttrar perkulatorn vilt :)

Skulle vilja åka till de där stället jag berättade om, sitta inlindad i filt på bryggan o Bara Vara...

** ** ** ** **
Nä, nu drar jag iväg en stund med hundarna till A-S, vår privata härliga frissa , tänktelämna min lilla stålbur där...Som ett litet Tack för allt som hon ställer upp med...
På återseende!

Inga kommentarer: