söndag 19 juli 2009

Natt o "hemma" hos faster igen!

Sitter i sängen o skriver...Längtar efter Dig!

Igår så skulle vi ses för ett kvällsdopp...men det slutade med att vi hade en riktigt härlig myskväll med <3 och hans dotter...
Men barnen badade iaf först medan vi satt o prata.
Flizan fick också testa att ta sig ett litet dopp, himlars vad hon simmade :)

Vi skulle kolla på film o ha det lite mysigt, men vem somnade på golvet i <3ts armar :)
Joodå, Jag som alltid...
Men sen gick vi alla o la oss o även då somnade jag som klubbad ;)
Somnade så skönt där på armen...*mys*

Idag vaknade jag o gick upp o ut med hunden, då möttes jag av <3ts dotter som inte kunde sova mer...Himla gullig tjej!
Sagt o gjort, ut med hunden o sen in o lägga sig igen....
Kollade först om min son var vaken, men nejdå, han sov visst till 11 eller nåt.
sen ner i sängen igen, somnade om o sov några timmar till. Så skönt!!!

Vi fikade lite o bestämde oss för att barnen skulle få bada idag igen,
Det var ett uppskattat drag ;)
Vi satt på filten med Flizan o myste o pratade, härlig dag!

När vi var tillbaka så gick vi o käkade på en pizzeria, det smakade riktigt bra.
Men när vi var tillbaka hemma igen så vart jag så vansinnigt dålig...svettades och var yr i huvet.
Det tog en liten stund innan jag vart ännu värre och kom på vad det kunde vara!
Det var mjölk i matein....Attans!

Men som sagt, nu är vi iaf hemma hos faster och junior sover:)
Jag längtar redan efter Dig...

Puss o kram
o hasta L V

1 kommentar:

<3 i Dalarna sa...

Saknar dig i massor tjejjen :)<3

Njuter i massor av din närhet och saknar den i massor just nu ska du veta!

Njutbara kramar från mig..