måndag 27 juli 2009

Ja, så tomt det blev...

Jag har skjutsat junior på kolla och Du har åkt hem!

Jag har haft massor av dagar i det trevliga tecknet :)
Du kom hit och vi har myst en hel del.
Men lite nytta har ju gjorts också, bilrutan är ju fixad och nu är det bara fläkten kvar...
En heldag gick ju åt att fara runt o fixa med sängar runt halva hälsingland o dalarna, det vart ca 50 mil iaf, tröttsamt värre...
Pratat en hel del har vi ju också gjort... :)
Jag vart till o med bjuden på middag på min "bästaste" resturang, en Thairesturang såklart :)
Det var så juvligt gott och det var verkligen nåt som Jag kunde äta utan ett Stopp eller Må-illa symptom...Bara Så gott!
Tack hjärtat!
;)

Just nu är du ju tillbaka i din hemmavardag, med jobb och barn.
Undrar just vad dom säjer om den idén att jag kommer till Er imorgon...?
Svaret har jag precis fått av dig...och dom tyckte att jag skulle få komma o hälsa på...
Det känns himla kul, jag har ju bara träffat din yngsta dotter än så det blir spännande värre :)

Jag skulle med lätthet kunna påstå att Du väckt nåt inom Mig....!
Kanske, kanske...Så skulle Jag till o med våga säja att Jag faktiskt blivit Kär...!
;)

Så imorgon kommer jag och vovvarna på besök :)

Inga kommentarer: