onsdag 5 augusti 2009

Ny duschad...

...sitter jag här o funderar...på livet, vännerna, släkten, kärleken o annat groll!

Jag har tagit min morronpromenad med mina vovvar, som båda två verkar vara i löp-period just nu.

Duschade kallt vid hemkomsten eftersom promenaden gjort mig så otäckt varm igen...det händer hela tiden så fort jag rör på mig.
Tur jag ska ta mina prover o träffa min läkare snart igen, det behövs visst!

Satte mig ner och skulle läsa hemmaortens tidning på nätet, då poppade min gamla vän upp på msn. Hon är en av dom jag verkligen saknat under alla mina år borta därifrån och jag är så tacksam för att vi fått kontakt igen. Jag är himla nyfiken på att lära känna henne igen, vi har ju varit med om en massa olika saker på vår resa under åren och en del har vi pratat om...men det finns ju massor att upptäcka igen, framförallt att lära känna varandra som dom vuxna kvinnor vi blivit :)

** ** ** ** **

1 kommentar:

Your´s truly :) sa...

:P My lovely!

Fick bara en sån stor lust att säga att jag ...... dig! <3

Du är verkligen den som lyfter upp mig och gör alla mina dagar till bonus dagar :)

I <3 U ;)