måndag 20 juli 2009

Trist start på dagen...

...regn!
...Spöregn dessutom!

Jag o junior startade med att promenera hundarna o sen kolla på Beck-filmen som vi somnade ifrån igårkväll.
Frukost serverades samtidigt :)

Sen bar det av med junior till kusinen på landet, han väntas väl komma hem på onsdag eftermiddag. Han får iaf några dagar roligt med sina släktingar :)

Själv har jag tvättat lite, suttit ute med grannarna o nu ska jag försöka äta nåt...lite potatis blir de!

Sen ska jag sitta här o bara glo på nå TV tror jag...ensam...fast det kan vara bra det också ibland, avkopplande tycker jag.
Även om jag mer än gärna hade haft Honom här nu!
Skulle bra gärna suttit i soffan o krupit upp i hans famn o bara fått Vara, det får man med honom.
Han är verkligen Bonusen i Mitt Liv :)
Jag gillar Honom för den Han är och det han tillför Mig.
Det är en härlig känsla av att vara omtyckt för den Jag är...

Mitt i allt detta,
så saknar jag nåt annat också...
Faster, Frida o Tyra också :/
Junior vill ju gärna flytta dit, till Falun, så att dom finns nära...
Man vet inte vad framtiden har i beredskap om man inte är med och påverkar den själv ;)

Nä, nu ska jag ta lite o äta...
Så detta var lite från mig just inuet.

Kramkram alla

Hasta L V

Inga kommentarer: