fredag 17 juli 2009

Vilken dag...

...Det var igår!
Jag och junior träffade den jag dejtar och hans yngsta dotter, lika gammal som junior...

Först var jag, dejten och hans dotter ute med alla hundarna, hon föll som en fura för "minizen" :)
Sen bestämde vi oss för att sticka iväg o fika på ett ställe där dom hade en jättefräck minigolfbana...
Sonen och hans dotter fann varandra och hade kanonkul, dom tyckte det var lite pinsamt med hånglande vuxna...menmen :)
Dom två hade en massa o prata om...
Sims o hästar tex :)
Jisses vilken diskussion dom hade *skrattar* Det bara bubblade ur dom båda två.
Min junior tyckte att hon var en "skitsnäll tjej",
Jag tror det var ömsesidigt mellan dom...

Men det var utan tvekan en mycket trevlig kväll!
Det måste göras om :)

Nu ska jag hitta på nåt...
Junior lagar mat med faster,
Köttfärs, grönsaker, potatismos, tomater och riven ost som gratineras *mums*

Kram Alla

1 kommentar:

<3 sa...

Nickar och njuter i massor av den dagen ska du veta :)

Underbar och fantastisk är verkligen vad den dagen var <3