måndag 27 juli 2009

Himmel vad kul det kan vara...

...Fler fester, av olika slag står på rad just nu.

Lite kul för att vara till Mig :)

En av dom är 25-årsfesten med alla niorna där jag gick i högstadiet...TJUGOFEM ÅR...fattar ni, jisses vad tiden går fort!
Den ska jag iaf gå på, känns helt klart kul. Särskilt roligt är det eftersom jag har börjat få lite kontakt med några från min klass.

Nästa fest som jag gärna gått på är 100-års jubileet på skolan där jag började gymnasiet, trots att jag inte gick klart så fanns jag med som fd elev där.
Det var lite lustigt, det var just precis en av mina gamla klasskompisar som ringde och bjöd på den

Men som ni vet så pluggar jag och när den festen från gymnasiet är så är jag naturligtvis på kurs...Så kan de gå!

Nu ska jag ta en kopp te och kolla vidare på "Beck".

Ha de!

Inga kommentarer: