tisdag 14 juli 2009

Ny natt...

...sitter och funderar på dagen som passerat!

Saknar fortfarande Dig, men känslan är bara positiv...
Känns inte som tidigare, de där med att må dåligt och sånt där negativt,
framförallt att inte ha tillit...

Tilliten är ju Min största "stötesten"...
Framförallt tilliten till Mig själv!
Jag tränar på den för fullt...
Jag tränar även på att ha tillit till Andra människor!

** ** ** ** ** ** ** ** ** ** **
Idag har jag, junior och faster varit till kupolen i Borlänge o shoppat lite.
jag köpte svarta ljus till min kökslampa, svarta bordstabletter och ett par svarta nya lackskor (på fasters inrådan)
Färgglatt värre ;)
Efter de så gick vi o kollade på vilken sorts dator jag ska köpa, funderar på en liten bärbar bara...
Då kan junior ta våran gemensamma till sitt eget rum och använda den som speldator, den rymmer ju en hel del. Jag får väl se i morgon vad det blir för nån, jag ska även köpa en råsaftcentrifug- har längtat så länge efter att kunna unna oss en sån. Vi som gillar att fixa frukostjuicen själva :)
** ** ** ** ** ** ** ** ** ** **
Jag måste berätta att jag till o med ätit en liiiten bit pizza idag, saaaakta gick de o tog lite tid...
Men jag måste ju testa lite allt möjligt ju, annars svälter jag nog ihjäl *skrattar*
Nä, nu får det vara bra för idag
SovGott Alla...
Hasta L V

1 kommentar:

<3 sa...

Saknar dig i massor fröken min :)
<3

DU är verkligen förtrollande ska du veta.. Och dina helt fantastiska leenden får mig att känna mig riktigt sådär glad..
Och för att inte tala om dina blickar.. Wow! Är det jag känner varje gång.. :)

Kysser dig ömt och varsamt!