söndag 3 maj 2009

Idag då...

Än har jag väl inte hunnit så mycket.
Men jag har iaf varit på en morgon promenad med hundarna, kl 6...

När vi kom hem så var de kaffedags. Satte mig på bron o drack de i stillhet, innan alla vaknar o de blir liv o rörelse på gården...Skönt :)

Tog tag i fondansökningarna också.
Iof så skrev jag dom för ett tag sedan men de var en som inte var riktigt klar, dom stämplas in imorgonbitti...Ringde o kolla en xtra gång!

:::: :::: :::: :::: ::::

Jag ska väl ta tag i mitt lilla blomland på baksidan idag iaf, känns bra när det är gjort. Rensa bort alla gamla blom o bladrester från förra året, Nu ska det bli plats för det nya fräscha som kommer upp. Plantera blommor i krukorna får bli en senare fråga, frostnatten måste komma först...

:::: :::: :::: :::: ::::

Studiematerialet ska jag läsa lite på idag också :)

:::: :::: :::: :::: ::::




Inga kommentarer: