tisdag 5 maj 2009

Så trist...

Den bekant som jag nyss skrivit om i "Minnes prat...", ringde mig idag.
Gissa om jag blev förvånad...

Han ville bara tala om att det numer var slut mellan honom och hans tjej!
Någon hade, enligt henne, berättat för henne att vi 2 hade haft sex...
Märkligt, eftersom att ingen av oss är speciellt intresserad av den andra på De viset...och Näe vi hade inte sex o inte ens nåt i närheten som skulle kunna misstolkas som det heller!

Vi lyssnade på musik, skrattade o pratade skit och fotbollsminnen...
Å hade hon ansträngt sig med att kolla in Hur jag ser ut, så skulle hon förstå att vi Inte gjort nåt!!!

Så jäkla förvrängt saker o ting kan bli...
Mest tråkigt för honom, fast å andra sidan säger de en hel del om hur dom hade det i sitt förhållande...No Trust!

Jag sitter fortfarande och är förundrad över hur detta uppstog, folk har För Lite att göra!!!

Hasta L V

2 kommentarer:

Karin med Iza, Albin och ? sa...

Nej!
NTE säga så!
"hur jag ser ut..." skriver du.

Har du sett att du är en mycker vacker kvinna???

Jag VET att det är svårt att se det om sig själv! Men TRO mig!

Kram från Karin

**Maria** sa...

Men DU är väl för gullig du :)
Kram och tack för de...
Vi måste ses snart!