måndag 18 maj 2009

Jag tog en "paus" från stan...

Jag tog mitt pick o pack och hundrana och drog från stan när det vart helg!
Hade andra planer inför helgen egentligen...MEN, så vart inte fallet!

Jag pratade med faster och till slut så bestämde jag att jag skulle åka dit, till Mora.
Veckan bjöd ju Inte på stillsamhet direkt, men det gjorde mig en erfarehet rikare om jag säger så.

Helgen i Mora har varit skön och avkopplande.
Vi färgade håret, slingade o färgade om *skrattar* jäklar om nån sett oss, dom hade trott att vi var galna =)
Men lite roligt måste man väl få ha...
Vi lagade god mat, tog skogspromenader, drack cider, slappade, åkte till Falun o hämtade fasters bil. Kusinen o assistenterna hade den för transport till tågen när hon skulle till Turkiet i lördagsmorse. På söndagen kom ett MMS också...skit otäckt...en strandbild, där dom solade för fullt *hm*

Så, imorse var de bara till o packa för hemfärd igen, tillbaka till stan o till tvättstugan :)

Måste ju se till att allt är klart när jag åker hemifrån i morgonbitti...
Junior ska ju dessutom ha sin packning också, han ska bo hos sin faster o familj under tiden jag är på sjukhuset.

Strax dyker även vår handläggare från barngruppen upp, hon hjälper oss inför detta med stödfamilj!

Nä, dags o ta en tur till tvättstugan först =)

Hasta L V...

2 kommentarer:

mini sa...

Lycka till !!!!
Sköt om dej! Jag var ledig i helgen, synd att du ej ringde, vi kanske hunnit ses...kram

**Maria** sa...

Tack snälla du! Synd att jag inte tänkte på att höra efter med dig, en kopp te o lite prat hade suttit fint. Tur det blir fler gånger iaf :)
Kramkram o sköt om Er också...