onsdag 13 maj 2009

=)

Vad tiden går fort...
Om en vecka vid den här tidpunkten, är jag förmodligen färdigopererad!

Det har varit en lång resa, som innehållit en massa som jag kanske inte hade trott och heller inte varit förberedd på...
Men just Nu sitter jag här med blandade känslor, fast inte inför min operation.
Mer för själva familjesituationen...
Tur att junior har en faster med familj i närheten, som vi får hjälp av med allt det praktiska alla dagar som jag är borta.
Eftersom pappan "inte kan" hjälpa till pga sin situation...!!!!!

Men, det är som det är med det!

Nu är jag på väg mot en vändpunkt i Mitt Liv...
Så vi får se hur det artar sig!

Hasta L V

1 kommentar:

mini sa...

Jag tror ditt liv kommer arta sig fint! Du är en toppenmamma och en toppen person.
Synd att vi inte bor i närheten, då skulle vi dricka te, gå med hundarna och prata en massa "skit".....
Sköt om dej och kom ihåg att du är värdefull och älskad för den du är.
KRAM mini