onsdag 13 maj 2009

What the F***...................!

Känns som om jorden rämnar snart....

Vet inte hur länge Jag ska orka...Men som Mamma orkar man Alltid, på nåt sätt!!!

Jag känner sån ilska, hur man kan behandla sitt eget barn på det här sättet...
Det får förödande konsekvenser, försök förstå det!

Jag gör verkligen så gott jag kan.
Jag har dragit i Alla trådar i det sociala nätverket som finns...
Men det är fasligt vilken jävla tid allt ska ta!!!
Förbannade pappers- och byråkratisamhälle vi lever i.

För mig som mamma, så känns det som att det absolut värsta som kan hända, det är att min son gör sig själv illa...
Men skulle han skada någon annan, så är det väl de som är toppen av isberget och på sitt sätt Absolut det värsta...

Han har några i vår närhet som han kan använda som "andningshål"...
Där han berättar allt som kommer...innersta känslorna, den fruktansvärda ilskan mot sin pappa och det som är i den familjen, det jobbiga i vår lilla familj...

Själv känner jag bara ensamhet och en stor hopplöshet....

Varför!!!

1 kommentar:

mini sa...

Styrke kramar till dej i massvis!!!
Ni klarar det!!!!!

kramkram//mini