måndag 4 maj 2009

*Minnes prat*....

Ja, de var allt lite lustigt...

Vi grillade och festade till lite här i helgen.
På stället där vi var så stötte jag ihop med en gammal bekant, klart mycket yngre än mig...
Vi började prata om den tiden då vi lärde känna varandra, hur roligt det var med alla i det "gänget" (ett sportsammanhang)
Vi lyssnade på musik o babblade på, vi till o med dansade o de var ju kul för de var så längesen. Nu är de så att jag ska tillägga att ingen av oss har nåt intresse av den andre på Det viset. Vi har pratat mycket under årens lopp när vi setts ute o så, om både det ena o det andra!

Jag är ju singel, men inte intresserad av att ragga på nån o han har flickvän så det kändes som säkert kort...himlars vad kul de va!
Men till saken...han pratade och frågade om en person som jag strulade med när jag skilde mig från min yngste sons pappa...
Han berättade att den personen inte längre levde ihop med den tjej som jag sett honom med, men han hade visst skaffat nån i min ålder ( han är 9 år yngre)
Men han ville berätta att hon inte var bra för honom...han skulle kanske behöva träffa nån annan!!!

I den sekunden, kom det en massa förträngda saker/känslor fram...Så även Min oattraktiva osäkerhet!
Jag kunde inte sova den natten o inte nästa natt heller, han var verkligen Speciell!
Men det är bara att lägga bakom sig och gå vidare, hur jäkligt det än kan vara......Sånt är livet!

Faan vad förbannad jag blir, att det ska vara så jävla svårt att acceptera sig själv...
Jag är och förblir den jag är.....PUNKT SLUT!

Ja de är bara till o Öva :)

SoLong
and
Hasta L V

Inga kommentarer: