måndag 4 maj 2009

*Vänner och resten...*

Dom är väl bland det finaste man har!

Jag har inte så värst många Vänner, men jag har en del kompisar och bekanta...
Som jag gillar förstås, för den varje person är!
Man måste inte alltid tycka lika, men man bör respektera varandras olikheter och ändå gilla varandras sällskap...

Jag har skaffat några genom nätets värld, några killar/män och några tjejer/kvinnor, himla roligt är de iaf. Dom flesta har funnits med ganska länge och några är nya, sen finns det dom som kommer och går!
Förmodligen som i verkliga livet!

Det finns några som jag verkligen vill hålla stadig kontakt med och som det skulle vara jättetrevligt att träffa på riktigt också!

Igårkväll, tills rätt sent, pratade jag med en superduper trevlig kille från dalarna-området!
Vilken sköning alltså, hur mycket humor som helst...
Vi pratar märkligt nog om allt möjligt, som om vi känt varandra sen jag vet inte när...han är liksom "brorsan"-typen!

Hasta L V

1 kommentar:

Cenobite Dalarna sa...

Smyger förbi och hojtar till från Dala skogarna.. Kan detta vara jag som är denna kille mån tro :P

Kramar varmt och busigt :)