måndag 5 oktober 2009

Jisses vad längesen de var Nu då....

Vad har hänt sen sist då?

Kärleken har hunnit vara här TVÅ gånger =)
Lovely <3

(=)

Jag har ju föresten skaffat mig en bil...
Det vart en Silverglänsande Skoda Octavia kombi -00,
den känns lite lyxig...men de gör väl inget.
Jag känner mig så himla nöjd med den o hjälp har jag ju haft denna gången :)

(=)

Jag har verkligen tagit tag i det här med Företaget.
Inköpt vissa attiraljer, billiga men ändock lite nödvändiga.

Jag har bokat min 1a klient...
DET känns häftigt =)

Jag har gjort färdigt min "flyers", som jag ska dela med mig av lite här o där.
Sen får vi se vad det ger för utdelning...
Jag litar på att Min tid är Nu!

Jag har dessutom mina 3 namnförslag klar,
så nu är det bara in med ansökan till Bolagsverket, sen blir spänningen olidlig...
Men även där litar jag på att det blir det som är meningen!

(=)
"Den Bästa tjänst Du kan göra Världen
är att skaffa Dig en ny och Ljusare Syn
på Livet, Människorna och Verkligheten...
och att börja agera därefter"
(=)
"Allting är möjligt
- Hela tiden"

1 kommentar:

mini sa...

Härliga du! Du kommer lyckas så bra med ditt nya företag! Vilken spännande tid du har framför dej.
Härligt med ny bil och ännu härligare med kärleken!
Kram på dej och var rädd om dej