söndag 11 oktober 2009

GodMorgon!

Nu först en latté o sitta här lite, sen bjuda min son på en chocko-latté ;) o efter de frukost. Lite o stå i innan samling o avfärd till sammandragsspel i Alfta idag... spännande!!!!! =)
-*-*-*-*-
Jag är så lyyycklig jag är så lyyycklig jag är så lyyycklig...tralallala tralallala tralallala...
*Jag har fått tillbaka Min Känsla av vad Lycka och Trygghet är för Mig*
Den där Lyckan som Inte handlar om Pengar, Prylar, hur stor umgängeskretsen är, Ytlighet osv, för att bli omtyckt och accepterad!
-*-*-*-*-

Jag har en del vänner som jag verkligen tycker om, men vi varken pratar eller umgås nåt speciellt!
Jag har några som jag träffar mera än andra, vissa träffar jag bara på utbildning, några Känner att jag Alltid finns där - så långt det är möjligt förstås...

Så i Min Värld, är det så att om jag skulle vara i behov av "akut" hjälp så vet jag Vem eller Vilka jag kan vända mig till - man kan Alltid fråga!Likväl som att jag vet att vissa inte finns tillgänglig, men som jag respekterar och tycker om i alla fall!

Jag har några riktigt "gamla" vänner som jag umgåtts med till o från under många år.
Det finns också några som sökt Min kontakt efter väldigt många år, det är himla kul :)

Jag tror på att man kan vara vänner trots att man finner olika vägar, har olika åsikter, gör olika saker och bor på olika ställen...
Jag tror också på att olika vänner fyller olika behov...för vännerna behöver ju inte ens känna varandra på långa vägar...

Ni finns i Mina Tankar...

Jag är oändligt Tacksam för Mina vänner!

Inga kommentarer: