måndag 26 oktober 2009

En vecka senare...

Då är det förstås måndag igen :)

Veckan var precis så bra den kunde bli...

Jag åkte på kursavslutning på fredagen.
Först hade jag fixat iordning en låda med alla saker som skulle kunna vara till användning OM det skulle vara så att valparna hade bestämt sig för att komma när jag nu var borta. Dessutom hade jag ju ordnat så det fanns några personer som skulle kunna vara med undertiden.

...o Vad hände?

Jodå, fredagkväll så kom en viltfärgad nakenfis-kille, som bara vägde 105gr, lite skinnflådd på huvet o så. Sen kom en svart nakenfis-tjej, 160gr...Å sist men inte minst, drygt 6 timmar senare när det blivit tidig lördagmorgon-halv 3, kom en "ko-färgad"puff tjej, vägde lite mer än den svarta tiken, men vet inte vikten exakt eftersom vågen "åkte hem" =)

Hanen mådde inte så jättebra, den fick inte i sig tillräckligt med mat och hade det där öppna skinnfria stället på huvet....Han orkade bara vara med till söndagmorgon =(

Ett ovärderligt TACK till AnnSofie, som var med hela tiden och även kom o hämta honom på lördagnatt och försökte med alla medel få honom att orka...
TACK också till Zannah, min dotter, och min mamma, som också var med under hela tiden.



*-*-*-*-*

Kursen då, jo där var det himla härligt denna gång...
Det var en softare stämmning, lugnare o inte så som det varit s
dom andra gångerna.
Fast jag tror det beror på Mig, jag mådde ju rätt bra den här gången när jag åkte...
Tidigare så har jag varit dålig och kännt att jag inte orkar, men jag har gjort det ändå!!!
Så nu då,vad händer nu?
Nu när jag är färdig och DIPLOMERAD-Livscoach =)
Det är bara till att göra klart mina utbildningstimmar, så blir jag även "Licensierad Livscoach" =)

Känns skönt, för nu vill jag verkligen ha mitt företag färdigt...




Ha en bra dag Alla...

1 kommentar:

mini sa...

Vad duktig du är! Ett stort GRATTIS och lycka till i framtiden!

Grattis även till de små underverken.
kram