måndag 19 oktober 2009

Helgen som var...

...Den var av det mer annorlunda slaget för Min del!

Jag som varit dålig på olika sätt sen några år tillbaka.
Jag har kanske börjat Se på Livet med andra ögon, värderar helt andra saker än tidigare...

Jag har ju Junior, som är aktiv och håller på med både fotboll och innebandy.
Det som hänt gjorde mig fylld av ångest och ilska, att inte ha förmågan, fysiken, mående o allt annat att kunna delta på hans aktiviteter som jag hade velat. Detta inkl 2 stora operationer, som inte gjort det hela nå lättare...

NU, i helgen barnledig som jag skulle vara...
Var jag med min son hela dagen, på träningen också för det gillar han :)
Sen skjutsade jag ut honom till pappan efteråt på kvällen.
På lördagen skulle vi ifrån innebandyn ha serveringen på Hallen, som delas med SUIF. Dagen till ära var det ju en jätteturnering (om man nu kan kalla de för de inom pingisvärden), som dessutom sändes på TV4sporten...jaja så kan de gå =)
Men vi var där, jag,grannen o pärlan som Alltid ställer upp för våra grabbar i både fotboll o innebandy, o hennes prins också...

Vi tillbringade alltså mestadelen av dagen där, sen var de hem o käka lite o tillbaka för att följa grannen o kolla på A-lagsmatchen.
JAG gjorde de...HaHaHaa!!!!

Söndagen kom o upp tidigt för att följa på Innebandysammandrag med juniors lag.
Samling 7.45 :/ Men de gick de å...
Slutresultatet vart en vunnen o en förlorad match,lite skador men ändå en trevlig dag. Jag fick ju vara med min son o göra det som Han gillar o vill =)

Sen vid hemkomsten tog jag ett linimentbad, då använder jag hästliniment...LOVELY =)

Det var lite om helgens bravader de,
Ha de gott o
Kram på er som vill
o Ni andra ger f#n i de ;)

Inga kommentarer: