söndag 20 september 2009

Lycka....

...kan bestå av väldigt många olika saker!!!
Allt är relativt :)

För mig har det varit en lyckodag idag...

Jag fick en tidig morgonpromenad i den underbara morgonsolen,
jag kunde desutom somna om direkt när jag kom hem igen.

När jag vaknade igen så var det till ljudet av en glad son...

Satt i min sköna pyjamas till kl ett och då hade jag avverkat kaffe o pratstund med grannen o mamma.

Besök av pappa och hans "kaffe-pingla" ;)
Denna gången fick han arbeta lite för kaffet också...
Jag fick hjälp och klarhet i en hel del kring mitt nyföretagande, Tack!
Dessutom fick jag hjälp ang en annan nödvändighet, nämligen mitt bilproblem...
Han ska vara mig behjälplig i själva förhandlandet, Tack igen :)

Jag ringde även det andra "tunga" samtalet idag, och fick ett Ja...
Då kom det glädjetårar, jag vågade igen!!!

Jag fick ju också se min sons match idag, där dom vann med 2-0...
Vilken Lycka!!!

Jag känner att jag faktiskt växer, även om stegen inte är sju-mila-kliv...
Det är ju även dom små stegen som räknas. Utan dom, inga stora underverk...

Nä, nu är det natt-dags,
Hasta L V

1 kommentar:

marie sa...

Kram till dej, kära vän!!
Hörde att du skulle på klassträffen...inte jag. Men kanske kikar förbi Myran en sväng, ni skulle väl dit innan??
Kram på dej