torsdag 22 oktober 2009

Vilken vecka!

Måndagen kom o med den så växte visst "elaka mamman" upp :)

Jag gav junior utegångsförbud, för ett tilltag som jag vill ta ur honom...
Så kan de gå, tur han redan visste vad det handlade om, för det gjorde att det gick lugnare tillväga när jag levererade konsekvensen!

Ja sen då...
Var med junior på träningen på måndagkväll. Där kom mamma-pärlan med ett KANON-förslag...Att vi skulle ta o hitta på nåt med "våra" killar i laget, för att få ihop dom lite mera, nåt kul som inte har med innebandyn o göra.
Vi får se vad det blir av de :)

På tisdagen glömde vi bort juniors tandläkartid också, toppenmorsa man är!

Måste ju berätta att jag som inte sovit en hel natt senaste 4v, sov hela tis + onsdagnatt...Men hur glad är man inte dådå????
=)

Å idag, torsdag har jag varit till Falun o hämtat faster.
Var tvungen att svänga in o krama på min STORA son också, när jag ändå åkte förbi där han bor. Saknar honom i massor :/

Morgondagen består av att packa o sen dra på sista kursen för den här gången.
Jag hoppas att det kommer fler tillfällen för mig att "kliva på tåget" på dom andra kurserna jag skulle vilja gå. Det handlar ju om hur det ser ut här o nu, var så sugen att fortsätta kursandet direkt efter den här helgen. Men jag får lov att se till hur det är här hemma, det kommer ju valpar vilken dag som helst också (idag är det dag 58) Sorgen är mest om jag inte hinner vara med förstås, men jag hoppas hon väntar på mig =)

Nä,nu är det dags för sängen...


Kramkram,
ha det gott o bäst Alla...

1 kommentar:

K <3 sa...

Gissa om jag njöt av att få träffa dig den där snabba lilla stunden i Falun! Mums!

Och jag lär verkligen säga att du har ett väldigt fint foto på bloggen älsklingen min!

Den gör verkligen rättvisa för hur fin du är..

Tänker på dig varje dag och läntar..

Love U min kärlek! <3