måndag 19 oktober 2009

Kul...

...Jag gjorde en "upptäckt" här på morgonen!

GoMorron förresten :)
Det regnar, eller har de iaf, ser grått o trist ut. Häromdagen var det ett otroligt vackert höstväder...det är som alla andra hösttider, växlande som bara den =)
Men det gäller att utnyttja varje dags väder till det bästa. Regnigt o grått = passa på att göra dom där trista "inomhus måstena" kanske, Soligt o vackert = Va UTE så mycket som möjligt just då, vi behöver verkligen ljuset =)

(=)

Jag kollar ju alltid på"Voice-Morron", gillar den morronfläkten som det ger.
Där pratades det om helgens "Blog Awards 2009"...
Jag har ju sett flera av dom nominerade just i "Vakna-programmet".
Dom är ju för sköna, man får inte ta allt så gravallvarligt bara. Nu gick jag in o kollade listan på dom som vann och klickade in på Maggan Graaf's blogg, den gillade jag och den kommer jag att följa...

(=)

Nu ska här kollas om jag kan få en däck-bytartid imorron, plus en däckförvaring, det skulle vara kanon...

Måste iväg med vaccinations-pappret till juniors skola också, han få visst kvarsittning annars!!!

Kram o ha en bra dag:)

Inga kommentarer: