onsdag 7 oktober 2009

Kärleken bara finns =)

Jaa, så är det och det är en skön känsla!

Här har jag redan avverkat 2 morronpromenader och dessutom krypit ner i sängen igen, som vanligt...Med datorn och en latté :)
Jag värdesätter varje morgon som jag har detta tillfälle, det kommer mornar som jag har bokat in andra saker o inte hinner med morron-myset.
Framförallt så gillar jag ju att starta dagen med "Vakna med The Voice", dom förgyller verkligen min dag =)
:)
Vi får se vad denna dag har med sig!

Jag ska iaf iväg och inköpa några fler pappersmappar och såna där som man staplar på varandra och lägger papper i, en bredare papperskorg också, som jag kan sätta fast min dokumentförstörare på.

Jag ska föresten plocka ihop lite kläder o några böcker som jag hittat, som ska tillbaka till en vän :)
Det är bra att röjja ibland, man hittar så mycket bortglömt då...

-*-*-*-*-
Ta tillfället i akt o gå ut i Solen idag,
det är en otroligt vacker höstdag idag...
Fler såna här dagar Tack!
-*-*-*-*-

Inga kommentarer: