lördag 21 maj 2011

Vaknar TIDIGT!




Det får man väl kalla det för om man vaknar kl FYRA en lördagmorron!!!!

Tog med hundarna ut redan då, sen in och startade tvättmaskinen, fixade den stora morronlattén, myste ner mig i soffan och kollade på en film, "The Proposal"...Den var verkligen BRA, prickade väl mitt inre på nåt sätt. Kärleksfull och varm, en härlig film =)

Gårdagskvällen tillbringade jag först ensam med en film, "The blind side" - Facebooktips/Tack för att du delade med dig Sofie. Den var verkligen helt Underbar...
Sen gick jag över till grannen och pratade strunt en stund, bara va!

Nu sitter jag iaf här och kollar in DrPhil på morronkvisten, slutar väl snart!
Jag har laddat hem en ny film, "Pojken i randig pyjamas", som ska ses under dagen. Men innan de blir det nog en skogspromenad med hundarna...

Ja, nä, vi ses eller hörs...
Ha en fin dag, njut av den...
=)

Inga kommentarer: