torsdag 26 maj 2011

GoMorron!

Är så trött så jag ser vindögt...nästan iaf!

Sitter med min morronlatté, vid Voice-Morron, hundarna har vart ute o ligger nu bredvid. Jag ska slänga ihop nåt till lunch för dagen, men vet inte vad än...

Gårdagen var helt ok!
1a Mötet gick bra, så vi får se hur det kommer att gå.
2a Mötet, med läkaren, gick....jorå, de blir nog bra med de å...

Jag tog dessutom med sonen på lunchbuffé på kina, det har han önskat sedan i julas. Det smakade smarrigt och det funkade väl för min mage, likväl som thaimat *mmmm*

Som tur är så följde sonen med och handlade sen på kvällen.
*puh*
Trodde aldrig att vi skulle komma hem!!!
Det var sååå tomt och det blev sååå dyrt, men de är ju så det blir...

Vi käkade och sen somnade jag av i soffan, vi 19-tiden. Vaknade till liv vid TOLV!!!!!
Hela kvällen försvann liksom :)
Sen var de bara o försöka somna om, vilket tog ca 2 timmar...

Men åter till dagen då!
Idag blir det skolan, spännande varje dag...

KramKram
Ta hand om Er
=)

Inga kommentarer: