måndag 16 maj 2011

"ÅkaHem-Dag" igen!

Fast hem åker vi ju inte, vi åker till Gävle och till Z'a!

Det har varit en hälsapå'ande helg denna gång, ändå finns det några till jag hade tänkt att jag skulle hinna med. Men det får bli nästa gång, kommer snart tillbaka igen...

Snart börjar mitt sommarlov, den 9e och juniors börjar den 10e.
Efter de så har vi juniors storebror "L", som tar studenten. Den har vi tänkt gå på allihopa, ska meddela mamman de också :)
Då blir det nog en minnesvärd dag för oss alla inblandade, önskade verkligen att det sett annorlunda ut!!!!

Nu ska vi packa, åka till mor o "E" o äta lunch.
Ska se om jag hinner på en gammal vän därborta också, iaf hinna säga hej och ge en kram :)
Sen åker vi!

Funderar på om vi ska hälsa på ett par vänner i Gävle också...en som fyller år idag och en som vi inte träffat på Väldigt länge, men som jag ofta har i mina tankar... *hm*

Kramkram för nu,
ha en fin dag och ta vara på möjligheterna :)

Inga kommentarer: