tisdag 17 maj 2011

Så kan det gå...

...en jag känner, har hjälpt mig så att jag kan köpa min bok!!!
Jag är så Tacksam, så Du/Ni anar inte... :)

Jag känner mig lite dum, mycket för att min ekonomi ser ut som den gör...
Det finns en sak jag hade velat göra, för att visa mitt "deltagande"...skickat en blomma eller så, funderar på om jag ska ge en liten bukett vid den stundande begravningen...Det känns fint att få göra det iaf!
Jag vet inte o min vän vill att jag ska komma, som stöd och om det behövs att finnas bara!!!
Jag har iaf bestämt mig för att Våga fråga, bättre att ha gjort det än inte, för det skulle kännas så ledsamt om jag inte gör det och hon verkligen hade velat de... :/

Ja, idag åker vi hem då, till Falun...

Fick tfn precis, ett Bra samtal :)
Vissa saker går snabbare än man förväntat sig, underbart!

Skönt o komma till skolan imorron iaf, måste berätta och be om råd på nåt sätt, hur jag ska ställa mig i denna fundering jag har!!!

Ha en fin dag
:)

Inga kommentarer: