söndag 15 maj 2011

Söndag igen...

...vaknar åter hos min vän "SystraMi"!
Fixade morronkaffe o inväntade att dom andra skulle vakna.
Men inte då, här fick man sitta vaken med djuren bara och DrPhil såklart =)

När sen "P" vaknade, så smaskade vi smörgåstårta till frukost *yummie* kan jag säga...HON är en pärla/fena/proffs på sånt, allt i bak o matlagningsväg faktiskt!
Jag är bara så tacksam att jag får smaka på't =)

Nu har stället återgått till vila. Jag fick ett litet mindre dumpingfall, men men...Ibland är de värt det! :)

Nu väntar jag bara på att junior ska vakna, så vi får åka till Norrala o skrämma upp dom lite grann ;)
Undrar hur det gick med starthästen igår, Nyfiken....
Sen ska vi väl till mormor en sväng och efter de ska vi till Mindy's bebis-familjen och hälsa på. Det ska bli kul, verkligen!

Kram så länge och ha en fin dag
=)

Inga kommentarer: