lördag 16 oktober 2010

UT...

Japp, jag gick ut på krogen med en gammal klassis, hennes boyfriend o en brutta från mina hemtrakter. Det var himla trevligt iaf, god mat, fast jag kom sent :)
Shejkade loss på golvet som aldrig förr, typiskt mig o tur att Dom också gillar de =)
Coverbandet "DUON", var helt i Min stil. Riktigt Bra... Jösses!!!!!
:-)

Lite stressat vart de väl, tappade tfn på bardisken, den trillade visst ur BH'n ;)
Hon som jobbade där gjore mig uppmärksam på de...minst 2 timmar hade den varit borta, o jag som funderade varför inte min skjuts hörde av sig. Trodde dom glömt bort att hämta mig :/
Tur allt ordnade till sig iaf...

Kramkram
:)

1 kommentar:

TheCenobite sa...

Alltså!

Det där lät som en kväll du verkligen förtjänar.. Roligheter, saker som gör livet sådär lite extra värt att leva... Go girl go!

Sen att små missöden som att förvilla bort mobilen kan ju som sagt hända! ;) Tur det finns godhjärtade personer som ser till att saker som är borttappade kommer tillbaka är ju inte alls fel!

Lite influenser från ungdommens dagar med bortappanden och skojjigheter skapar ju bara historier framöver..

Bara så du vet saknar jag dig lite sådär.. Så du får nog snart boka in en sådan där TrueBlood dag som sagt! :D

Jätte kramizen från mig!