måndag 11 oktober 2010

Latté o Voice-Morron...

Dom pratar den stundande vinterns kyla!
Det ska bli århundrades kallaste vinter....
Bara o införskaffa sig varma kläder då kanske!
Det skulle jag ju iof behöva ändå.
Har blivit lite mindre sen förra vintern, så det mesta är för stort!
Äh, de löser sig :)

Snart måste jag väl väcka upp grabbarna o se till att det blir nåt gjort.
Idag ska vi göra det mesta;
* ner med allt från väggarna,
* plocka isär dubbelsängen,
* få nån som kan koppla ur tvättmaskinen/torktumlaren/diskmaskinen,
* fixa med däcken i källaren,
* RENSA bort all skit jag inte ska ha med mig i flytten,
* planera vad jag ska ha med i bilen när jag åker till Falun om ett par dgr...tex frys o kylvaror, som jag får ställa in i Min lägenhet, fast jag inte kan bo där än pga rustningen!

Jag är SÅ otroligt Glad att jag får allting nytt i lägenheten. Nytapetserat överallt, kakel i köket o nya bänkskivor + nya skåpsluckor, nya fönsterbrädor, nya golv i alla rummen - men valde att Inte slipa parkettgolvet.
Känns overkliget lyxigt, på ett materialistiskt sätt!!!!
...Och jag tänker njuta av det =-)

*¨*
Solen visar sig idag,
Njut av Dagen...
:-)

Inga kommentarer: