söndag 24 oktober 2010

Söndag igen...

...men en myssöndag :)
Jag får sitta här en stund till innan långpromenaden med alla dogsen.
Vilket betyder att jag hinner skriva av mig lite.

Gårdagen var en upplevelse.
Jag jobbade, men vi var på dans i Rättvik..."Länsdans" heter de och är för människor med funktionshinder.
Fantastiskt härlig upplevelse.
Jag och mysigaste "L" var där med vår bästaste "FM", meeen jisses vad kul vi hade =)
Det ska göras om!

Jag mötte nån där, som jag tyckte att jag kände igen...från förr, i yngre dgr!!!
Han tittade och jag tittade...Ni vet, sådär som när man verkligen tycker att man känner igen personen Men inte vet Varifrån...Nästan på gränsen till pinsamt!!!
OM det nu var så, så var vi tillsammans när vi gick i högstadiet =)

Har ni kallt o snö än?
Kallt har vi, ca -4C
Igår, när vi åkte till Rättvik, så fanns det ett märkligt "gränsland" där det skillde massor på vädret. Strax efter Grycksbo, där såg vi att dom redan PLOGAT vägen efter snön =O
Å det var halt som bara den på vägen, o inga vintersulor på...
Men de gick sååå bra sååå =)

Idag ska jag bara slappa, åtminstone tills jag börjar jobba igen!
Å det är inte förens kl 17-21 =)
Tur vår "stab" är flexibel, iaf så mycket det bara går!

Det är alldeles vintervitt ute, men man luras lite...Det är bara tjock frost än så länge!

Kram o puss
i kylan...
=)

Inga kommentarer: