torsdag 14 oktober 2010

En händelse från gårdagen....

Kopierar in ifrån FaceBook:
-NÄHÄE de gick inte de inte!!!!!!!!!!!??????????????

Då berättar jag väl själv då!

Jag åkte ner på stan, i Söderhamn, för jag skulle fika med en kompis.
Var där i ca 2½ timme. Nyckeln verkade inte funger till bilens centrallås så jag vart lite irriterad...
Men när jag väl är helt framme vid dörren, så ser jag att det varit inbrottsförsök, låset var knackat med mejsel *morr*
En kompis hjälpte mig till polisen, sen ringa till försäkringsbolaget, sen kom bergningsbilen...
Där kommer problemet in, han får inte åka upp på parkeringsdäcket där min bil står. Han försöker med såna där låsöppningsstänger o alla möjliga prylar...säger att bilen verkar väldigt inbrottssäker iaf :)) *suck*
Så han skickar hem mig, för att sen knacka rutan o knuffa o rulla ner bilen till bergningsbilen, för att sen köra den till Bilmetro. Jaha, jag som skulle till Falun o jobba nu på morronen...Men jag har ju en bra försäkring iaf, dom kom med en hyrbil från Hudiksvall, som jag till o med får ha med hundarna i :)
Min bil blir klar OM jag ahr tur, på fredag em. Allt beror på när rutan kommer!
Så det lir till att ringa försäkringsbolaget och höra hur jag gör om det går mer än 3 dygn!!!

Men,vi vaknade iaf i Falun =)
Å nu är det strax dax för ett arbetsdygn.

Have a nice day :-)

Inga kommentarer: