tisdag 5 oktober 2010

Läser lite bloggar....

...och har de tråkigt.
Måste bli trött snart... :)

Läste en mycket fin väns blogg nyss =-/
*gulph*
Blir väldigt orolig!!!
Det var SÅ lessamt, negativt o inte alls nå bra...
Jag tycker så mycket om personen ifråga, är rädd om o vill så väl jue!!!!!
Funderar och klurar!!!

Om Du känner igen Dig här, så vill jag bara säga;
Jag Finns för Dig,
vill att Du ska må bra,
Jag blir nedstämd när jag läser det Du skriver,
Jag får ingen helhet i det!
Lessen när du helt plötsligt slutar svara på sms osv
Du är så väl värd att må bra o gilla Livet.
Jag finns där när Du vill prata,
det Vet du!
Många kramar från Mig.
Till Dig!!!!!

1 kommentar:

TheCenobite sa...

Känner nog igen mig där en del..! :S Vet inte riktigt var alla sms verkar ta vägen som jag skickar som svar.. Varje gång jag fått ett har jag skickat ett tillbaka i snabb takt... :S

Mitt Comviq verkar inte riktigt tycka om mig i denna period, fattar inte varför medelandena stannar utan att levereras.. Dock har jag skickat massor.. :S

Därför jag valde att gå över till det andra numret jag vet borde få dom att komma fram.. Orden du skriver värmer i mitt hjärta, och det i massor.. Ibland känns dom orden för fina för mig, varför vet jag inte riktigt...

Vet att jag kan vända mig till dig oavsett i hur stor nöd jag än befinner mig i, det har jag alltid kunnat göra.. Vill inte att du ska känna ledsamheten när du läser det jag skriver! Tror det är en svacka jag bara hamnat i, är så i perioder.. Och nu har jag varit på toppen väldigt länge och så kommer en sådan här dalgång bara utan föraning!

Känns lite som jag försöker rädda omgivningen runt om mig från mina jobbiga stunder, vill inte att någon ska behöva må dåligt eller bli lastad jobbigheter!

Vet egentligen samtidigt att du om någon kan hantera dessa situationer.. Du har nog till och med dom rätta lösningarna, det vet jag.. Minns ju som sagt alla sena nätter, långa dagar när vi bollade ideer.. Dom stunderna fick mig att känna mig som den lyckligaste kille i världen.. Kan inte riktigt hitta det rätta ordet för att beskriva den känslan, så lyckligaste får låta bra..

Förstår bara inte varför jag låst mig såhär totalt och har så fruktansvärt svårt att lyfta problemen jag bär inom mig för någon.. Dig om något borde jag verkligen kunna göra det åt, jag kunde ju förr! Och då om allt!

DU betyder lika mycket för mig som du alltid gjort.. Och då menar jag på många vis!

Skickar kärleksfulla och frukstansvärt varma kramar.. DU är en helt fantastiskt underbar kvinna, det var även den jag föll för en gång i tiden..

Bara det att jag kanske är lite sämre på att visa det nuförtiden bara!