onsdag 21 juli 2010

Välkommen underbara dag!

Har suttit på min altan sen kl 6 o bara njutit av ensamheten!
Jag läst en bok också förstås :)
Hört hur grannarna sakta vaknar upp med sina morronbestyr...
Började med en långpromenad med hundarna, innan det blir för varmt. Vi ska ju åka till Falun idag igen, kolla på en lägenhet som jag redan Nu känner motvilja till!!! =/

Undra om det betyder att det finns en annan som är ämnad för just oss...
Inte utan att jag känner ett sting av "beslutsångest", gör jag Rätt val nu?

Nu sitter jag här o har packat färdigt allt mitt iaf, även grabbarna, för det fick dom så lov att ha gjort Innnan dom somnade inatt.

Ska väl bara göra klart morrontvagning o på med lite maschara o sen åker vi.
Jag ska kolla av om vi kan göra ett stopp hos Big Jr utanför Gävle...


Kram,
och ha en fin dag,
Alla!
=D

Inga kommentarer: