torsdag 8 juli 2010

Onsdag!

Soligt, vackert och varmt :)
¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤
Funderar på hur jag lägger upp dagen!!!

Långpromis med hundarna avklarad,
Kaffet fixat,
Tvätten tvättad o hängd,
hundmaten framställd,
...v ä n t a r på att kl ska bli så pass så att jag kan starta slipmaskinen...
Snart,
Snart,
Snart...
¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Tror bestämt att jag ska "tvinga" med junior på badet idag!!!
Efter gårdagens mindre roliga information så tror jag han behöver vila huvet o göra nå annat, ett litet avbrott från dom vanliga förekommande göromålen, kanske!
=/
¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Funderar på vem jag kan fråga om hundpassning, en mer permanent lösning!
Jag får god hjälp av mamma, det är ovärderligt, men behöver en StandIn för henne...
Eller flera såklart, om de går o ordna =)
¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Funderar på måendet!
Har sån värk, men vad göra...
Passar på att i lugn takt, göra dom roliga sakerna.
Det är ju de som är belöningen, när det är klart =)
Hjärnan skulle vilja rusa iväg o ha gjort allt klart förra veckan, såklart.
Men jag tror jag mår bäst när jag kan planera o sprida ut göromålen och sen utföra dom i lugnare tempo.
¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Snart drar jag o junior oss mot Falun igen.
Hoppas på några trevliga möten samtidigt, skulle va så kul!
¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤
Ha en fin dag i Solen...

1 kommentar:

TheCenobite sa...

Kikar in och erbjuder gott sällskap och varma kramar ifall du har tid..

Jätte varm kram