söndag 18 juli 2010

Frisk morgonpromenad!

Det har vi roat oss med, o nu är snart kaffet uppdrucket också.
Funderar kraftigt på om jag ska vända mig om i sängen o lyxa med en sovmorgon =)

## ## ## ##
Vi kom hem igår kväll, stannade två nätter hos min dotter ist och träffen med stora sonen uteblev. Han hade andra planer!

## ## ## ##
Undrar vad denna dag har med sig då!
Förmodligen lite hemmafixande, slipande och sen lite möblering.
I morgon blir de till o köpa den där omtalade Oljebetsen som flera talat om för mig att använda ist för det jag valde :/
Så kan de gå, en erfarenhet rikare alltså =)

## ## ## ##
Sen verkar det som om jag måste avstå kursen jag bokat in också, ingen barn- o hundvakt. Det är trots allt en hel vecka som det håller på, vi får väl se hur det löser sig!
Vill verkligen åka, det skulle vara en Positiv Puff i mitt liv.

## ## ## ##
Näe, jag tar o vilar lite.
Kollar på "Aloha Scooby Doo", jag gillar tecknat ibland. Saknar den barntiden när jag och barnen låg i sängen på helgmornarna med frukost på sängen, tittandes på barn-TV...
Bara så hög Mysfaktor!

## ## ## ##
Vi ses!
=D

Inga kommentarer: