lördag 3 juli 2010

Dricker kvällste...

...O bara njuter!

Det har blivit en del shoppande den här semesterveckan :)
Det blidde två sängbord som ska svartlaseras, en hylla som ska vara i badrummet - undrar bara vad jag ska pensla det med för nåt, nåt som gör att det tål fukt iaf!
Jag köpte en liten musslip också, perfekt till slipningen av lite möbler som ska få en ny look - ist för att köpa nya tänkte jag...
Lite praktiska saker har det också blivit, å förstås lite kläder till både mig o junior :)

Ska förbi IKEA imorron när jag åker hem, ska köpa mig två nya utestolar o ett bord där.
Undrar var man köper sånt där praktiskt överdrag till möblerna, kanske presenning duger bra!!!
Jag kanske ska göra mig till o köpa en grill också, junior gillar att grilla han :)
### ### ###

Få se hur vädret blir imorron,
vilken tid som passar bäst att åka!
### ### ###

Ut med hundarna en sista vända,
borsta gaddarna o lägga sig...
Kanske kolla lite TV också!
### ### ###

Det fanns lite saker jag hade velat göra när jag var här den här gången, men men...det kommer fler dagar, som vanligt :)

Hälsa på lite vänner skulle ha varit kul!

Nä, sovdags strax...

Ha det gott o bäst!

Inga kommentarer: