torsdag 15 juli 2010

Jamen GoMorron!

Här kommer jag in o ska läsa det jag skrev sist,
å vad ser jag, jo Allt är borta!!!!

Men va F-N!
Hur kan det komma sig då?
....................................!

* ** * ** * ** *
Det känns som att närmaste tanken och sanningen,
måste vara att jag glömde spara det jag skrivit såklart!
Eller så avbröt jag och gjorde nåt annat så jag vart utloggad...
Kan va så!!!

Nu var jag uppe med tuppen och tänkte skriva lite,
men sittter utan strömkabel o datorn sä...
(Precis vad som hände, den la av...)

Men nu är jag tilbaka en snabbis igen.

* ** * ** * ** *
Hundarna har fått käk, nu är dom på promenad med faster, kusinerna o ass'arna.
Tack för att mina fick följa =)

Själv sitter jag o käkar frukost och har sy-uppdrag på G!
Faster ville ha en ny skön sommarklänning o efter de ska vi sy ihop en present.
Det blir en handuksdocka, som ska likna en sjuksköterskeuniform men med en vinflaska i...
Kan bli najsigt till den som ska få den, hon blir nog glad iaf =)

* ** * ** * ** *
Senare bär det då av till min dotter o hennes sambo i Gävle.
Vi stannar där över natten, träffar andra sonen och har det bara mysigt.

* ** * ** * ** *
Näe, så här blir de inget gjort...
Bäst o göra nån nytta!

Inga kommentarer: