onsdag 16 september 2009

Sängfrukost o "Voice"-Morgon...

Det är oftast det skönaste sättet att vakna på under vardagarna, "pest" när dom har TV-sändningsuppehåll ;)

Fast innan denna stund så var det morronpromenad med hundarna som gällde...
Klurar o funderar om parningen lyckades eller ej...snart får vi veta :)
På fredag utökas hundskaran här hemma, vi får ju hit Tyra...
För matte ska på SEMESTER, till Turkiet....O vad härligt om jag hade fått följa =)

*******************

Dagen Idag, kommer att bestå av rätt mycket pappers göromål.
Bla ska företagslogga och namn få ta sin form, eller iaf få anta sin början...
Jag har fått erbjudanden och ska även lägga ut några krokar hos dom som jag Vet kan en del av det jag behöver hjälp med ;)

Jag kommer att vilja ha en massa namnförslag ifrån alla jag känner o inte...
Namnet ska ha en inriktning på:

*Hälsa
*Coachning
*Andlighet
*Livet
*Insikter
*Naturen
.....Mer kommer nog senare :)

Nä, nu ska jag ta en kaffe med grannen,
ses!

Inga kommentarer: