tisdag 15 september 2009

Åter till vardagen...

...och ännu en morron vaknandes hemma i sin egen säng... Lovely =)

Det har ju varit kurshelg igen, jobbigt men kanonbra.
Men nu har dom tidigare planerna börjat komma igång igen, på hur jag ska genomföra mitt tilltänkta yrke. Känns skönt!
Jag ska bara försöka "knyta ihop säcken" med mina allierade, dom som ska hjälpa till med hemsida, foton och annat som tillhör.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Kärleken bara flyter på, känns himla härligt.
Trist är ju att vi inte kan ses så ofta som vi vill, men det är smällar man får ta :)
Fast just nu längtar jag efter en varm skön famn o krypa in i...
Miss U as Hell ;)

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Men nu ska jag ta en dusch o sen ska jag fika med en vän, som det var väldigt längesen jag träffade. Det ska bli jättekul...

Hasta L V
så ses vi sen

1 kommentar:

Kristian sa...

Jag ser fram emot varje gång vi kan ses.. Oavsett om det ibland tar ett tag emellan :) Men jag njuter fruktansvärt mycket när jag får vara nära dig och bara njuta av samma luft som du andas :P

Skulle garanterat bjuda på den varma famnen bara jag vore nära dig.. Men det kommer..

Love U my girlfriend :P