fredag 4 september 2009

Meeeen.....

...vaknade kl 5, halvsittandes mot sänggaveln med min dator i knät....IGEN!!!
Somnar ifrån Allt, spelar ingen roll vad det är.
En bra film som jag gärna Vill se, en bok el tidning , samtal via msn med någon vän Eller min kärlek...
INTE av ointresse, det är bara nåt som inte fungerar efter min operation...
Som luften och energin bara har tagit slut =/

När jag var till läkaren häromdagen så sa han,
- Maria, det är bara 3 månader sedan operationen.
Ja, så gick vi igenom mitt mående då, tur att proverna va bra iaf =)

Jag fick lite råd om hur jag ska göra, ett var att skjuta upp min tanke på att börja träna igen...
Det var visst inte läge att ens tänka på när jag är såhär som jag är nu. Han tyckte att jag skulle ge mig dom här 3 månaderna till nästa träff, för att ha lite mer förståelse för min egen kropps förändring. Jävligt lätt!!!!

(=)

Jag vaknade som sagt Tidigt...
Ut med hundarna, in o av med blöta brallor o torka hundarna, fixa morronkaffet o la mig i sängen, på med TVn o "Voice"-morron...
Kan man annat än garva, dom är för sköna....Härligt!!!!
Dom förgyller min dag *skrattar* Eller iaf min morron.

(=)

Igår började jag trassla ut Mindys toviga päls. Det gick lika fort den här gången o få dom...
Först några små små o efter ett par dagar så ser det ut som om hon har lovikavantar på sig *morr* Men de är bara o ta tjuren vid hornen o försöka, ibland vill jag bara raka av henne pälsen, men näe inte den här gången heller :)

(=)

Snart, om några timmar, är Kristian här...
Det var ett tag sen nu, det blir ju så när vi bor så långt ifrån o han jobbar skift o vi båda har barn som kommer i första hand...

Ha en skön dag i solen :)

2 kommentarer:

mini sa...

Hallå, vännen!
Låter spännande med flytt...har ni fått nytt boende klart?
Vi MÅSTE ju bara ses...då kommer vi ju närmre varandr så då finns absolut inga hinder..

apropå döden så väcker det många tankar o funderingar....Döden kan vara skrämmande , otäck, men också rofull o skön.

Ha en underbar helg med din kärlek!! Njut av livet och varandra!!!!
Kram

Kristian sa...

Saknar dig fruktansvärt hjärtat mitt..

Saknar att få träffa dig igen och igen... Love U

Din kärlek i söder :)

Pussah