onsdag 12 augusti 2009

Tankar i natten...

Sonen har kompisar som varit här hela kvällen.

Dom har spelat TV-spel o kollat på film, ätit "lörgdags-gott" mitt i vardagen...Men bara för att detta varit ist för ett kalas på födelsedagen.

Nu mår han illa igen, riktigt typiskt honom efter intag av för mycket av den varan... :(
Tur jag vet hur det kan vara, annars hade jag trott att han varit magsjuk o de hade Inte varit alltför kul :/

** ** ** ** **

Annars är mitt liv himla härligt. I alla fall på kärlekens plan, trots att han bor där han bor...långt bort :)
Jag var ju där hos honom i nästan 2v...ojojoj vad tiden gick fort, fast vi bara va o njöt av tiden tillsammans...
Jag har varit hemma sedan i lördagskväll o har saknat honom som bara den...
Men, nu kommer han och döttrarna hit imorron (idag) och jag hoppas dom ska tycka att det är helt okej att vara här i några dagar.

Han förgyller verkligen mitt liv, det där xtra och jag lär mig en hel del om mig själv...för En gångsskull.
;)
* * * * * *
Skit-Blogger....
Det är inte första gången man skriver en massa o sen fungerar ingenting.... :((
Hur kul är det att ens använda den här sidan när det baraskiter sig så fort man försöker...
NOT, kan jag säga *grr*
Sov Gott!

Inga kommentarer: